Darmowy Live Webinar
Zbuduj strategię komunikacji marki, która przyciąga i angażuje!
Przejdź krok po kroku przez proces tworzenia strategii komunikacyjnej.
O czym jest szkolenie?
Dowiesz się:
Jak stworzyć spójną strategię komunikacji marki
Dowiesz się, jak budować jednolity i autentyczny przekaz, który wyróżni Twoją markę i przyciągnie właściwych klientów.
Jak skutecznie definiować idealnego klienta
Nauczysz się szczegółowo określać, kim jest Twój odbiorca, jakie ma potrzeby i gdzie go znaleźć – to fundament każdej efektywnej kampanii.
Jak optymalizować przekaz marketingowy
Poznasz techniki dostosowywania treści i komunikatów do oczekiwań klientów, aby zwiększyć ich zaangażowanie i zaufanie do Twojej marki.
Jak planować działania, które prowadzą do zysków
Praktyczne narzędzia i strategie pozwolą Ci zaplanować każdy krok – od pierwszego kontaktu z klientem po zamknięcie sprzedaży, zwiększając efektywność Twoich działań marketingowych.
Dla kogo jest to szkolenie?
Koniecznie przerób te zagadnienia jeśli …
01.
Masz problem z przyciągnięciem klientów
Twoje działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanych wyników i chcesz wreszcie dotrzeć do osób, które naprawdę potrzebują Twojego produktu lub usługi.
02.
Chcesz zbudować rozpoznawalną markę
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli zależy Ci na stworzeniu spójnej i wyróżniającej się marki, która będzie budzić zaufanie i zainteresowanie Twojej grupy docelowej.
03.
Brakuje Ci klarowności w komunikacji
Koniecznie przerób te zagadnienia, jeśli nie wiesz, jak jasno przekazać, czym się zajmujesz i jaką wartość oferujesz – to szkolenie pomoże Ci zbudować przejrzystą, skuteczną strategię komunikacji.
Twoja osobista konsultantka
Słówko od Sylwii…
Cześć, jestem Sylwia. od 2007 prowadzę kilka firm i od kilku lat pasjonuję się sprzedażą i marketingiem, robię grafiki, strony internetowe, projektuję strategie sprzedaży dla siebie i dla moich klientów.
Ponieważ w trakcie tych kilkunastu lat pracowałam z wieloma agencjami reklamowymi i nic dobrego nigdy z tych współprac nie wynikło, sama nauczyłam się tego fachu, a teraz chciałam przekazać te skille Tobie, żebyś nie traciła na darmo pieniędzy i czasu na proste rzeczy, które konsultanci ubierają w wiedzę tajemną i wyciągają z naszych portfeli krocie.